سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کالسکه اسپرینگ مدل اسپیدا اسپرت

کالسکه اسپیدا مدل اسپورت، جدیدترین مدل کالسکه اسپرینگ است. این کالسکه یکی از بهترین و پر فروش ترین کالسکه های ساخت ایران است و تمام امکاناتی که برای راحتی و امنیت کودک در یک کالسکه مهم است مانند کالسکه های وارداتی در این محصول نیز در نظر گرفته شده است. بنابراین اگر به دنبال قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا و استاندار هستید، کالسکه اسپرت اسپیدا برند اسپرینگ را به شما پیشنهاد می کنیم.

معرفی کالسکه اسپیدا اسپورت

کالسکه اسپورت اسپیدا یک مدل جدیدتر کالسکه اسپرینگ مدل اسپیدا است. این کالسکه با تغییرات کوچکی در  سایه بان و ساک لوازم نوزاد، با نام کالسکه اسپیدا مدل اسپورت روانه بازار شده است. دیگر ویژگیهای این کالسکه دقیقا مشابه با مدل قبلی کالسکه اسپرینگ اسپیدا است.  در اینجا برای آشنایی بیشتر به شرح مختصری از آن می پردازیم.

طراحی بدنه کالسکه

کالسکه اسپیدا اسپورت دارای بدنه از جنس آلومینیوم است و جنس دیگر قطعات از پلاستیک با کیفیت است.  دارای بدنه زیبا و شیک و سبک است و آرامش کودک را در آن فراهم می شود.

دارای 4 چرخ از جنس EVA  است. این چرخها قابلیت جدا شدن آسان را نیز دارند. چرخهای جلو با قابلیت چرخش 360 درجه ای و چرخهای عقب بزرگ، حرکت کالسکه را در مسیرهای ناهموار آسان می کند.

مهم ترین ویژگی کالسکه که برای راحتی بیشتر کودک در نظر گرفته شده است، داشتن کمک فنر در دو طرف کالسکه است.

دارای کمربند ایمنی با پنج نقطه اتصال است که بالاترین امنیت را در کالسکه برای کودک فراهم می کند.

دارای گارد محافظ به قابلیت جدا شدن نیز می باشد.

دیگر قابلیتهای کالسکه اسپیدا اسپورت

قابلیت تنظیم دسته کالسکه ر چند حالت : این قابلیت به شما این امکان را می دهد آن را برای استفاده راحت تر، هر یک از والدین آن را به اندازه مناسب تنظیم کنند.

قابلیت تنظیم پشتی یا حالت خواب در سه حالت نشسته، نیمه نشسته و خواب کامل

قابلیت تبدیل سیت به کریکات نوزاد یا ساک حمل نوزاد که به برای حمل نوزاد به طور حداگانه می توانید از آن استفاده کنید.

قابلیت تنظیم کالسکه رو به مادر و رو به بیرون

قابلیت نصب کریر بر روی اسکلت کالسکه. این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا فقط با نصب کریر بر روی اسکلت، نوزاد را جا به جا کنید.

قابلیت نصب کریر بر روی صندلی خودرو. در این حالت می توانید کریر به صندلی خودرو نوزاد تبدیل می شود و تا یک سالگی شما را از خرید صندلی ماشین کودک بی نیاز می کند.

قابلیت حمع شدن آسان کالسکه همراه با سیت

دارای کاور پای زمستانی با قابلیت جدا شدن آسان

تفاوتهای کالسکه اسپیدا مدل اسپورت با کالسکه اسپیدا

کالسکه اسپیدا دارای سایه بان با قابلیت تنظیم در سه حالت است، ولی سایه بان مدل اسپورت اسپیدا قابلیت تنظیم در چهار حالت را دارد و پوشانندگی سایه بان بیشتر شده است.

ساک لوازم موجود در سرویس کالسکه اسپیدا، یک ساک لوازم با بند دوشی است. ولی ساک لوازم موجود در مدل اسپورت، به صورت کوله لوازم نوزاد است. این کوله علاوه بر طرح متفاوت و زیبای، قابلیت حمل آسانی نیز دارد.

دسته کالسکه اسپیدا مدل اسپورت نیز نسبت به مدل اسپیدا بزرگتر و در دست گرفتن آن برای والدین راحت تر شده است.